JellyPages.com

Monday, August 26, 2013

:: 1'st customer ::





Baju Kurung for kids

Ordered by : Ghan Yan, Puchong

:: depa punya kerja ::








:: Selamat Hari Raya ::


Selamat Hari Raya (harap bole diterima pakai lg wish ni utk bulan ni...hehe)....Tahun ni 1st day raya kt Penang...so blk penang awai beberapa hari sblm raya..weeehooooooo....tp xberapa nk weeehoooo sgtlah sbb kete buat hal la plak...maka, bwk pon pelan2 (time kite berjaga jer..kite tersengguk sikit terus org tu pecut 100+...haihhh ni "kancil" la..bukan "singa")....alhamdulillah berjaya jgk smpai ke penang membelah mlm dingin sejuk...(cewahh...ayat) -ok, lps ni terus p order kete baru yer..huhuhuhuhu...pilih pilih, jgn tak pilih...lg syok kalo beli 1 free 1..hahahaha....

Ape lg nk cite psl raya tahun ni...ahaa..rupenye tok baseah (nenek kpd en suami) tak beraya di penang...di rumah makcik di melaka la plak...kalo tau awal2, xyah blk penang pon xpe..beraya kt melaka je sume lg senang...huhuhuhu.....raya ke 4 dah bertolak blk ke Bangi...yeaaaaa.....tp jem la plak...sume nk balik awai thn ni...huhuhu....dlm jem2 tu sempat jgk lah beraya 2-3 rumah...hahaha...melayankan jem mmg stress tmbah la plak dgn anak2 sakan menjerit terlolong sesama mereka (bergurau lawan ketawa)...ibu dgn abah jgk yg pening jadinya... (T____T)








gamba camni jer yg mampu buat masa ni...kalo ade masa lebih, n ade org nk tlg snap kan gamba, bole la nk buat outdoor photoshoot...(kene org lain yg snap, kalo kami sendri yg snap mmg xjd gamba la jawabnye...berebut camera dgn anas jer..huhuhu)